tisdag 27 mars 2012

Han kom som ett yrväder...

"Han kom som ett yrväder en oktoberafton med busig och fladdrande man. Han var röder och granner och inget blev sig likt."
Islänska ordet Eðall betyder dyrbar enligt en kontakt på Färöarna. Google translate översätter till ädel. 
-För mig är Eðall en ädel dyrgrip som förhöjer min livskvalitet och vardag. Ett vänligt väsen, ett urdjur, med urgamla instinkter. Fyra ridpass i veckan ger mig frisk luft, avkoppling och närhet till naturen: ett andrum i ett stressigt liv år 2012.
ps. Jag är mycket tacksam för  mitt nya arbete. Det ger stor stimulans och tillfredställelse. Tänk att själv få fatta beslut och välja väg. Ett privilegium. Mer info kommer närmare start av shop.... Nu har jag börjat få till ett sortiment. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar